-
TwitterFacebookGoogle+Email

Pokaż się w Sieci! Przejdź na internetową stronę mocy!

Naszą bronią są content marketing i inbound marketing. Daj znaleźć się swoim klientom i pokaż, że o nich dbasz. Zamiast irytować reklamami na stronach internetowych zaprezentuj ciekawe i wartościowe treści. A to wszystko średnio 3 razy taniej w porównaniu do tradycyjnego marketingu.

Inwestycja w content marketing to mądrze wydane pieniądze, które będą się zwracać przez wiele lat. Już w 1996 roku Bill Gates – najbogatszy człowiek świata i założyciel Microsoftu, powiedział, że „Content is King”, czyli treści są królem. Dzisiaj znajduje to potwierdzenie jak jeszcze nigdy dotąd.

W świecie marketingu istnieje takie powiedzenie – klient nie chce kupić młotka, on chce wbić gwóźdź. Dlatego tradycyjna reklama w stylu „u nas kupisz najtaniej” lub „na rynku działamy już od x lat” przestają działać. Klient szuka konkretów, sposób na rozwiązanie swoich problemów lub zaspokojenie potrzeb. Chce wbić gwóźdź, dlatego pokaż mu, jak to zrobić, zamiast wciskać mu młotek.

Content makreting i inbound marketing właśnie do tego służą. Nie bez powodu korzystają z niego największe marki na świecie, jak: LEGO, Coca-cola, Samsung, Nike, Adidas i Apple. Ale największą zaletą content marketingu jest to, że nie ma znaczenia, jak wielką masz firmę. Możesz mieć niewielki sklep internetowy, który pozostanie niewielki, jeśli nie zainwestujesz w treści.